Hampen ger mig minnen.

Jag har länge varit sugen på Ryamattan Hampen från Ikea, känns som den skulle passa perfekt hemma i mitt vardagsrum. Sist jag var var på Ikea så stod jag och velade om jag skulle köpa den eller inte och den gången blev det en massa annat som vann över den.

Men nu när en av Subway killarna skulle iväg ner till Sundsvall så passade jag på att beställa den, så förhoppningsvis har jag den till veckan! Härligt!


Hampen får mig också att börja tänka på högstadietiden och sommarkvällarna med bastu och bad och hela kompisgänget samlat vid just sjön som kallades hampen. Härliga tider var det! Känns som ett nostalgibesök till hampen inte skulle vara helt fel.

Imorgon fredag jobb sen åker vi alla hemmåt för att fira mamma som har 50-års dag på lördag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback