Tis 23/3

Som sagt, igår blev det målning av tak. I hall, kök och klädkammare. Varför sluta när man liks har kommit igång? Men måste erkänna måla tak är nog det tråkigaste jag vet när det gäller renovering.
Så det gör det extra att nu ha fina fräscha tak nästan överallt, vardagsrummet och sovrummet får nog vänta lite... Finns ju mycket annat roligt man kan göra istället.

Vad och spanade på lite badrumsskåp, är som sugen på nytt till badrummet, ett lite mindre och enklare men främst modernare. Hittade ett billigt, som jag funderar på att beställa. Badrumsinredningen tar så mycket skada i mitt badrum, eftersom det är litet och även om duschdraperiet hänger för så blir skåpen fort fula...


Alla bilder kommer från www.rusta.se

Badrumskåpet som jag spanat på fast i vitt, kostar 499:-
Färgglad förvaring som jag gillade eftersom den fanns i massa härliga färger, men om jag köper dom så kommer jag nog vända på dom, den andra kortsidan var utan ansikte. 49:- /st.
Tapeten var jättefin, undrar var jag skulle kunna ha den. Gillar den! 149:- rullen billigt!

Fyndade även lite förvaringslådor till badrummet, blev bra. Sen så ska jag ta och fota lampan nu när den är på plats!

Permalink Inspiration Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lena

Du får göra en tavla av tapeten :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback