Svart, vitt och blommigt från Eco.

Ett av mina projekt här hemma är att försöka få till sovrummet.
Grunden är vit, det är vita väggar, så småningom så kommer det även bli ett vitt golv. Jag vill ha det ljust och enkelt, men samtidigt får det inte bli tråkigt och för avskalat.

Men efter att ha hjälpt syster med lite renovering i hennes etta, så kom inspirationen. (Inte bara till att fixa sovrummet, utan också till att måla om vardagsrummet, elementen osv...)
Tapten som hon valt till hennes hall, är precis det jag vill ha i mitt sovrum, svart, vitt enkelt och stilrent.

Tack för tipset syster!

Så nu är den beställd, och hoppas den kommer passa lika bra i mitt sovrum som den gör i hennes hall. Hade hoppats att den skulle hinna komma innan helgen, men inte det får ge mig till tåls och förmodligen kommer den imorgon. Så snart dags för tapetsering!


Tapetbilden kommer från eco.se



Permalink Hemma hos mig, renovering. Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lena

Jag hoppas du fått tapeten idag... För det kliar väl i fingrarna att få sätta igång.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback